Καλώς ήρθατε

To Art Novalis έχει αδυναμία σε ότι αφορά τις τέχνες και τον πολιτισμό και αποτελεί... νέα σοδειά

Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

Art Novalis-Κώστας



Είμαι εργάτης της θάλασσας και τα τελευταία πέντε χρονιά  έχω…΄΄Φουντάρει΄΄  οριστικά και ανακαλύπτω, πάλι τον κόσμο της στεριάς .
Στην καρδιά μου έμεινε  για πάντα ο Καββαδίας και η μακρινή γραμμή των οριζόντων που όταν την πλησιάζαμε γνωρίζαμε άλλους τόπους, άλλους κόσμους, φυλές και πολιτισμούς. Ταξίδεψα σε όλες τις ηπείρους και ΄΄φυλάκισα΄΄ τις εικόνες, τις μυρωδιές, τις μουσικές των λαών.
Δεν έχασα ποτέ, εκείνο το αρχικό μου ενδιαφέρον να διαβάζω για τις Τέχνες, να μαθαίνω οτιδήποτε τις αφορά, να έχω απορίες, να αμφισβητώ  και να πιστεύω ότι αυτός ήταν ένας τρόπος να πετύχω το…καλύτερος και να βλέπω τα ίδια πράγματα αλλιώς.
Κάποτε θυμάμαι  τους δασκάλους των παιδικών μου χρόνων να μου λένε ότι ζωγράφιζα  αρκετά καλά. Από τότε πέρασαν πολλές δεκαετίες, έκανα οικογένεια, τώρα τα παιδιά μεγάλωσαν και εκείνο το ενδιαφέρον για τη ζωγραφική, ενισχύθηκε από τα λόγια μιας φίλης
«Στο σχολειό του Δάσκαλου»  μου είπε  «με αυτά που θα μάθεις θα αλλάξει η ζωή σου"
Έτσι με αυτήν την ενασχόληση, άνοιξα ένα  νέο, πολύ ενδιαφέρον, κεφάλαιο στη ζωή μου

Κώστας Νικολαϊδης 


ΠΡΩΤΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΙ





                                                                              

Δεν υπάρχουν σχόλια: