Καλώς ήρθατε

To Art Novalis έχει αδυναμία σε ότι αφορά τις τέχνες και τον πολιτισμό και αποτελεί... νέα σοδειά

Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

΄΄ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΝΟΜΟ΄΄ ΤΟ ΑΝΤΙ-ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΤΟΥ ΜΙΧΑΗΛ ΑΝΘΗΣ

Στο βιβλίο του Μιχαήλ Ανθή με τίτλο «Διαμάντια στον υπόνομο»
που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ι. Σιδέρης το αποχευτευτικό σύστημα γίνεται.. πεδίο ανακάλυψης πολύτιμων λίθων σε ένα κυνήγι θησαυρού χωρίς λογοτεχνικό προηγούμενο.
Η παρουσίαση του βιβλίου γίνεται  σήμερα

Δύο γαστρεντερολόγοι ανακαλύπτουν το απίθανο…

Η ιστορία

Για κάποιο μυστήριο λόγο, το έντερο του ευγενικού
Τίμου παράγει ένα διαμάντι ανεκτίμητης αξίας μία φορά την εβδομάδα
Ο ίδιος το αγνοεί, αλλά, όταν το μυστικό αρχίζει να μαθεύεται, όλοι προσπαθούν να
αγοράσουν οικόπεδο δίπλα στο δικό του, να χτίσουντο σπίτι τους και να συνδεθούν με το αποχετευτικό του σύστημα και μέσα σε λίγους μήνες ένα αστικό σύμπαν δημιουργείται, με την «καθωσπρέπει» ζωή της άνω πόλης να αντανακλάται σε μια δεύτερη, υπόγεια, κάτω πόλη, στην οποία η απληστία, ο φθόνος, η ματαιοδοξία και οι ακαθαρσίες ανταγωνίζονται μεταξύ τους για την επικράτηση: όλοι έχουν προστρέξει να συνδεθούν με τους υπονόμους και το αποχετευτικό σύστημα του σπιτιού του ευγενικού Τίμου και να απολαύσουν το αντικείμενο του πόθου τους, ένα διαμάντι…

Τι καλά να μην υπήρχε μεταφορικό μέσον για την επιστροφή στην πραγματικότητα. Δυστυχώς, όμως, τα μέσα που σε φέρνουν πίσω στην αλήθεια δεν απεργούν ποτέ. Και η επαναφορά για όλους τους «ήρωες» ήταν μια αληθινά δυσάρεστη έκπληξη για όλους…
 
Οι ήρωες

Διακεκριμένος, χωρίς διακρίσεις, καθηγητής γαστρεντερολόγος Τραϊανός Μπιλίτσας: Πίσω από μια μικρή μπούρδα κρύβεται μια μεγαλύτερη και είχε σκοπό αποκαλύπτοντάς την, να της δώσει το κύρος που της αρμόζει.
Γαστρεντερολόγος, πολύπειρος Ανδρέας: Πώς θα μπορούσε να αντιδράσει στη θέα ενός εντέρου που έκρυβε ένα αληθινό διαμάντι; Μπροστά στο δίλλημα (μπορεί ένα δίλλημα να σταθεί μπροστά σου;) «να τα πάρω χοντρά ή να έχω ήσυχη τη συνείδησή μου» -ο όρκος του Ιπποκράτη βλέπετε- τα παίζει όλα για όλα.

Βοηθός του πολύπειρου Ανδρέα, Ζουμερή Βέτα: Δεν φοβόταν μην γίνει πλούσια. Είχε εμπιστοσύνη στο μυαλό της. Τι θα μπορούσε να της συμβεί αν γινόταν πλούσια; Και το στήθος της πλούσιο ήτανε. Έπαθε τίποτα;

Οι άνθρωποι δεν αγαπούν τον τρόπο των σοφών, αποζητούν τον τρόπο των αγίων. Να τους συγχωρούν όταν αμαρτάνουν, να τους έχουν σε προσφορά και χαμηλότοκες δόσεις το ρούχο της εξιλέωσης… Η επιστήμη απέναντι στον σαρκασμό και την ανθρώπινη ματαιοδοξία και ο συγγραφέας Μιχαήλ Άνθης απέναντι σε έναν «αντήρωα», σε ένα παράδοξο, ανατρεπτικό μυθιστόρημα, πλούσιο σε βιταμίνες C και σε υπόγειο παρασκήνιο.

…Πτήσεις εξωτερικού

Το αντι-μυθιστόρημα του Μιχαήλ Άνθη «ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΝΟΜΟ» ανοίγει τα φτερά του και στο εξωτερικό.

Οι εκδόσεις Ι. ΣΙΔΕΡΗΣ ήδη συζητούν με εκδότες σε πολλές χώρες και ετοιμάζονται για το LBF (London Book Fair, 8-10 Άπριλίου) και τη συμμετοχή του βιβλίου, το οποίο είναι ήδη αναρτημένο διαδικτυακά με τον τίτλο «SPARKLEPOOP» (LBF - I.SIDERIS PUBLICATIONS – «SPARKLEPOOP»).

Ο συγγραφέας ΜΙΧΑΗΛ ΑΝΘΗΣ

Ηθοποιός, μουσικός, συνθέτης, στιχουργός, θεατρικός συγγραφέας, σκηνοθέτης, τραγουδιστής. Έχει αποσπάσει έξι βραβεία για θεατρικά έργα, απ’ τα οποία τα τρία είναι κρατικά βραβεία συγγραφής θεατρικού έργου του Υπουργείου Πολιτισμού το 2006, το 2009 και το 2012 και τον τελευταίο καιρό βρίσκεται μεταξύ Ελλάδας-Τουρκίας καθώς συμμετέχει σε μια τούρκικη ταινία πολεμικής περιπέτειας. Πρόκειται για μια ταινία εποχής (1918), μια υπερπαραγωγή, στην οποία κρατάει βασικό ρόλο. Σε λίγες μέρες κυκλοφορεί το πρώτο του αντι-μυθιστόρημα, «ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΝΟΜΟ», το οποίο μεταφράζεται στα αγγλικά και μέρος του είναι ήδη αναρτημένο διαδικτυακά στο LBF. Στο London Book Fair πρόκειται να ταξιδέψει για να συμμετάσχει στη μεγάλη έκθεση η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 8-10 Απριλίου 2014. Κι επειδή υπάρχει έντονο ενδιαφέρον από εκδοτικούς οίκους και ατζέντηδες συζητείται η κινηματογράφησή του για ταινία στην Αμερική. Ένα βιβλίο πολύ διαφορετικό, ανατρεπτικό, αντι-συμβατικό, ευφυέστατο, συναρπαστικό, απολαυστικό και άκρως διασκεδαστικό.

Ο Μιχαήλ Άνθης τελείωσε το πανεπιστήμιο της Αθήνας (τμήμα Ιστορικό-Αρχαιολογικό), σπούδασε θέατρο στη δραματική σχολή του Βασίλη Ρίτσου, κλασική κιθάρα στο Εθνικό Ωδείο και παρακολούθησε μαθήματα φωνητικής δίπλα στον διεθνούς φήμης βαρύτονο Φραγκίσκο Βουτσίνο.

Ως τραγουδιστής συνεργάζεται με τους μεγαλύτερους Έλληνες συνθέτες, όπως οι: Θάνος Μικρούτσικος, Χρήστος Λεοντής, Δημήτρης Λάγιος, Μιχάλης Τερζής, Γιώργος Σταυριανός, Νότης Μαυρουδής, Γιάννης Ζουγανέλης, Γιάννης Μαρκόπουλος κ.ά. Τραγούδια του έχουν τραγουδίσει η Μαίρη Λίντα, ο Νίκος Νομικός και ο Γιάννης Πουλόπουλος. Στο CD “Με έμαθες μάτια να διαβάζω» γράφει τους στίχους και τραγουδάει σε στίχους του Γιάννη Ζουγανέλη. Εκτός από τις συναυλίες, τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια εμφανίζεται σε πολλές μουσικές σκηνές της Αθήνας. Σαν τραγουδοποιός υπογράφει ένα CD με τίτλο «Στο Συντριβάνι Κέρματα» που περιέχει έντεχνες μπαλλάντες σε μουσική, στίχους και ερμηνεία του ίδιου. Τραγούδια του έχουν τραγουδή σει η Μαίρη Λίντα, ο Νίκος Νομικός κι ο Γιάννης Πουλόπουλος στο CD «Μ’ έμαθες μάτια να διαβάζω» γράφει τους στίχους και τραγουδάει πάνω σε μελωδίες του Γιάννη Ζουγανέλη.


 Στα «Τραγούδια τση Ζάκυθος» του Δημήτρη Λάγιου συμμετέχει τραγουδιστικά σε δύο κομμάτια. Ως συνθέτης, στιχουργός και τραγουδιστής αποσπά δύο πρώτα βραβεία στον μουσικό διαγωνισμό «Τσιτσάνεια». Το 2012 κυκλοφορεί το CD «Φύλλο Συγής» σε μουσική, στίχους και ερμηνεία του ίδιου που περιέχει τα τραγούδια και τη μουσική από την ομώνυμη θεατρική παράσταση που έγραψε, σκηνοθετεί και παίζει.

Ως ηθοποιός συμμετέχει σε πολλές θεατρικές και τηλεοπτικές παραγωγές και διαφημίσεις. Στο θέατρο παίζει στα έργα «Κύκλωπας» του Ευριπίδη (Κύκλωπας), «Βάκχες» (Πενθέας), «Αντιγόνη» του Σοφοκλή (Κρέοντας), «Στρίγγλα που έγινε αρνάκι» του Σαίξπηρ (Πετρούκιος), «Του Κουτρούλη ο γάμος» του Ραγκαβή (Εραστής), «Τρωίλος και Χρυσηίδα» του Σαίξπηρ (Οδυσσέας), «Γενικός Γραμματέας» του Ηλία Καπετανάκη (Υπηρέτης), «Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας» του Σαίξπηρ (Πουκ), «Έλα Ντε» του Μιχαήλ Άνθη (αφηγητής), «Δεν το πιστεύω» του
Μιχαήλ Άνθη & Ντίνου Σπυρόπουλου (Τόλης), «Μάλα» του Νίκου Καρβέλα (Βίλχελμ Μπόγκερ), «Οι δυο ορφανές» (Ιάκωβος), «Λίλα, Λέλα, Λόλα» της Ιφιγένειας Μούχτση (Αντώνης), «Vana’s Therapy», «Το ημερολόγιο ενός αυνανιστή», «Φύλλο σιγής» του ίδιου.


Στην τηλεόραση συμμετέχει στα σήριαλ: «Απίστευτα κι όμως ελληνικά», «Γεια χαραντάν Ζούγκα», «Ο δικός μας άνθρωπος», «Ψίθυροι καρδιάς», «Και οι παντρεμένοι έχουν ψυχή», «Ιδιαιτέρα για κλάματα», «Απαγορευμένη αγάπη», «Οι
Αναγνώστης: «Πρέπει να χορηγείται με ιατρική συνταγή κατά της κατάθλιψης και της μελαγχολίας»
αταίριαστοι», «Κόκκινο δωμάτιο», «Εντιμότατοι κερατάδες», «Μαρία η άσχημη», «Ο τζίτζικας και ο μέρμηγκας», «L.A.P.D.», «7 ζωές», «Λόλα», Σάτιρα στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, «Οι βασιλιάδες», «Κλεμμένα όνειρα».


Συμμετέχει συγγραφικά στις τηλεοπτικές σειρές «Απίστευτα κι όμως ελληνικά», «Ελλάς μπορείς να προκριθείς», «Γεια χαραντάν Ζούγκα», «Ο δικός μας άνθρωπος», «Για πάντα» (τηλεταινία για τον Antenna, 2006), «Εντιμότατοι κερατάδες» (αυτοτελείς ιστορίες για τον Alpha, 2007-8).
Θεατρικά του έργα έχουν παρασταθεί από ελληνικούς θιάσους και το θεατρικό αναλόγιο του Εθνικού Θεάτρου. Στις 8 Νοεμβρίου 2008 το θεατρικό του «Ο χρόνος έρχεται πάντα στην ώρα του» (Time is always on time) συμμετείχε στο φεστιβάλ μοντέρνου θεάτρου του Gate Theatre που οργάνωσε το Lab Theatre Company. Έπαιξαν οι ηθοποιοί του Βασιλικού Θεάτρου του Λονδίνου Simon Mc Linden και Tanya Mc Kenzy.

To 2006 παίρνει το Α΄ Κρατικό Βραβείο συγγραφής θεατρικού έργου του υπουργείου πολιτισμού για το έργο του «Eva dot com». Αποσπά διάκριση στον παγκόσμιο θεατρικό διαγωνισμό του Ωνάσειου Ιδρύματος με το έργο του «Everything settled» («Όλα στη θέση τους»). Κέιμενά του έχουν βραβευτεί δύο φορές απ’ την Εταιρεία Ελλήνων Θεατρικών Συγγραφέων (Ε.Ε.Θ.Σ.). Το χειμώνα 2007 – 8 ανέβηκε το έργο του «Ο χρόνος έρχεται πάντα στην ώρα του» σε σκηνοθεσία Πέρη Μιχαηλίδη και με Αλέκο Συσσοβίτη και Παναγιώτα Βλαντή στο θέατρο ΑΘΗΝΩΝ. Αποσπάσματα απ’ το παραπάνω θεατρικό έργο διδάσκονταν στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού θεάτρου του Στάθη Λιβαθηνού. Το χειμώνα 2009 – 10 ανέβηκε στον πολυχώρο «Pandou» το θεατρικό δρώμενο «Μαμά, γεννάω» σε δικό του κείμενο, πρωτότυπο τραγούδι, σκηνοθεσία και μουσική επιμέλεια. Το 2010 παίρνει το Γ΄ Κρατικό Βραβείο συγγραφής θεατρικού έργου του υπουργείου πολιτισμού για το έργο του «88» που αφορά στο trafficking γυναικών.


Το χειμώνα 2010-11 γράφει, συνθέτει τα τραγούδια, σκηνοθετεί και παίζει στη σάτιρα « Το ημερολόγιο ενός αυνανιστή» που παρουσιάζεται στο GHOST HOUSE και παίρνει το Α΄ Βραβείο στο πρώτο φεστιβάλ bar-theatre που έγινε το Μάϊο του 2011 στην Αθήνα.To χειμώνα 2012-13 γράφει κείμενο, μουσική, σκηνοθετεί, παίζει και τραγουδάει στο μουσικοθεατρικό μονόλογο «Φύλλο Σιγής».

Στις 18 Απριλίου 2013 παρουσιάζεται από το Εθνικό θέατρο και στα πλαίσια του φεστιβάλ θεατρικού αναλόγιου το έργο του «Αποκλειστικά δική σας» σε σκηνοθεσία Εσθέρ Αντρέ Γκονζάλες με την Κωνσταντίνα Τάκαλου και τον ίδιο στους δύο ρόλους. Στις 21/5/2013 ανακοινώνονται τα καινούργια βραβεία και αποσπά κρατικό έπαινο συγγραφής θεατρικού έργου του υπουργείου πολιτισμού για το 2012.
Το 2002 δανείζει τη φωνή του σε 20 ημίωρα ντοκυμαντέρ για λογαριασμό της ΕΤ1 με τίτλο «Ολυμπιακές Διαδρομές», σειρά που βραβεύτηκε την ίδια χρονιά σε φεστιβάλ ντοκυμαντέρ στη Ρωσία. Συμμετέχει, επίσης, ως αφηγηγής σε ντοκιμαντέρ του ΣΚΑΪ,
καθώς και σε ραδιοφωνικά διαφημιστικά. Τέλος, τα τελευταία χρόνια σκηνοθετεί ο ίδιος τα έργα του, παίζει και γράφει τη μουσική.

Ο Μιχαήλ Άνθης σπούδασε Ιστορία- Αρχαιολογία, θέατρο στη δραματική σχολή του Βασίλη Ρίτσου, κλασική κιθάρα στο Εθνικό Ωδείο και παρακολούθησε μαθήματα φωνητικής δίπλα στον διεθνούς φήμης βαρύτονοΦραγκίσκο Βουτσίνο.
Ως συνθέτης, στιχουργός καιτραγουδιστής
απέσπασε δύο πρώτα βραβεία στον μουσικό διαγωνισμό «Τσιτσάνεια». Ως θεατρικός συγγραφέας βραβεύτηκε με έξι θεατρικά βραβεία, τρία από τα οποία είναι Κρατικά Βραβεία συγγραφής θεατρικού έργου, του Υπουργείου Πολιτισμού.

Θεατρικά του έργα έχουν ανέβει από ελληνικούς θιάσους και το θεατρικό αναλόγιο του Εθνικού Θεάτρου και ένα από το LAB THEATRE COMPANY στο Λονδίνο. Τα τελευταία χρόνια σκηνοθετεί ο ίδιος τα έργα του, παίζει και γράφει τη μουσική.

Δεν υπάρχουν σχόλια: